• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Підведено підсумки Тижня пожежної безпеки

Підведено підсумки Тижня пожежної безпеки

2013-12-02

/Files/images/images (2).jpg

З метою виховання поважного ставлення до безпеки людини, формування у підростаючого покоління світоглядних та етичних основ здорового способу життя, гармонізованих з природними, технічними та соціальними чинниками, усвідомлення необхідності вироблення навичок з дотримання правил поведінки у надзвичайних ситуаціях, що виникають при порушенні життєвого процесу у побуті, під час трудової діяльності чи в соціальному середовищі, підняття рівня інформаційно-просвітницької роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності населення у Веселівському дошкільному навчальному закладі (дитячий садок) «Веселка» Веселівської сільської ради в період з 18 листопада по 23 листопада 2013 року проведено Тиждень з пожежної безпеки. Впродовж тижня проведено наступні заходи:

1. Підготовлено та запропоновано інформаційний та консультативний матеріал для батьківських куточків з тем:

«Батькам про правила дорожнього руху»

«Дитина та вулиця»

«Наодинці вдома»

2. Оформлено пам'ятки для батьків та дітей

«Дії під час виникнення пожежі»

«Попередження пожежі від пустощів та необережного поводження з вогнем»

«Попередження дорожньо-транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку»

3.Проведено бесіди з дітьми:

«Гігієна очей»

«Вітаміни наші друзі»

«Що таке здоров'я»

«Коли людина хворіє»

«Їж корисну для здоров'я їжу»

«Природа навколо нас»

«Як вберегти свій будинок від пожежі»

«Свої-чужі»

«Природні та стихійні лиха»

«Вогонь злий і добрий»

«Бесіда про професію пожежника»

4. Переглянуто та обговорено фільми «Будь уважним на дорозі», «Не жартуй з вогнем!» ілюстрацій із серії „Пожежа”, “Повінь”, “Радіація”, “Гроза”, “Землетрус”, “Аварія” „Надзвичайні ситуації”, “Екологія навколо нас”, „Лікарські рослини”, мультфільм «Путаница» К. Чуковського.

5. Використано читання літературних творів:

В.Загороднюка «Його величність сірничок», казок «Вовк і семеро козенят», «Про вогонь», «Козенята та вогонь»

6. Проведено дидактичні ігри :

„Повідом про пожежу” (навчити повідомляти)

„ Відгадай за описом” (предмети для гасіння пожеж),

„ Врятуй себе сам” ( дії під час пожежі).

„Знайте любі діти, як минути лиха” (послідовність дій у разі надзвичайних ситуацій)

“Корисне, не корисне”

„Добре-погано” (поведінка дітей)

„Горить – не горить”

„Кому потрібна вода”

7. Проводено рухливі ігри:

„ Погаси пожежу”,

„ Світлофор”,

„Біг з перешкодами”,

“Повінь” (лазіння по драбині),

“Тривога”

“Знайди собі місце”.

„ Чия команда швидше збереться”

„ Автомобіль і горобці”

8. Проведено

сюжетно-рольови ігри:„ Пожежники”, „ Сім'я”

сюжетно-рольові ситуативні ігри (“Повінь”, “Радіація”, “Гроза”, “Землетрус”, “Аварія”), спрямовані на вироблення навичок поведінки в різних ситуаціях.

ігри – вікторини “Школа допомоги у надзвичайних ситуаціях”

вправи “Вогонь який”, “Обери правильний предмет”,“Допоможи потерпілому”, “Куди поспішають машини”.

9. Проведено міні заняття з ОБЖД: в старшій підгрупі: «Вогонь-друг, вогонь - ворог», «Подорож до країни знаків»; в молодшій підгрупі: «Подорож до лісу», «Небезпечні предмети».

Кiлькiсть переглядiв: 273

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.