2013-12-02
З метою виховання поважного ставлення до безпеки людини, формування у підростаючого покоління світоглядних та етичних основ здорового способу життя, гармонізованих з природними, технічними та соціальними чинниками, усвідомлення необхідності вироблення навичок з дотримання правил поведінки у надзвичайних ситуаціях, що виникають при порушенні життєвого процесу у побуті, під час трудової діяльності чи в соціальному середовищі, підняття рівня інформаційно-просвітницької роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності населення у Веселівському дошкільному навчальному закладі (дитячий садок) «Веселка» Веселівської сільської ради в період з 18 листопада по 23 листопада 2013 року проведено Тиждень з пожежної безпеки. Впродовж тижня проведено наступні заходи:
1. Підготовлено та запропоновано інформаційний та консультативний матеріал для батьківських куточків з тем:
«Батькам про правила дорожнього руху»
«Дитина та вулиця»
«Наодинці вдома»
2. Оформлено пам'ятки для батьків та дітей
«Дії під час виникнення пожежі»
«Попередження пожежі від пустощів та необережного поводження з вогнем»
«Попередження дорожньо-транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку»
3.Проведено бесіди з дітьми:
«Гігієна очей»
«Вітаміни наші друзі»
«Що таке здоров'я»
«Коли людина хворіє»
«Їж корисну для здоров'я їжу»
«Природа навколо нас»
«Як вберегти свій будинок від пожежі»
«Свої-чужі»
«Природні та стихійні лиха»
«Вогонь злий і добрий»
«Бесіда про професію пожежника»
4. Переглянуто та обговорено фільми «Будь уважним на дорозі», «Не жартуй з вогнем!» ілюстрацій із серії „Пожежа”, “Повінь”, “Радіація”, “Гроза”, “Землетрус”, “Аварія” „Надзвичайні ситуації”, “Екологія навколо нас”, „Лікарські рослини”, мультфільм «Путаница» К. Чуковського.
5. Використано читання літературних творів:
В.Загороднюка «Його величність сірничок», казок «Вовк і семеро козенят», «Про вогонь», «Козенята та вогонь»
6. Проведено дидактичні ігри :
„Повідом про пожежу” (навчити повідомляти)
„ Відгадай за описом” (предмети для гасіння пожеж),
„ Врятуй себе сам” ( дії під час пожежі).
„Знайте любі діти, як минути лиха” (послідовність дій у разі надзвичайних ситуацій)
“Корисне, не корисне”
„Добре-погано” (поведінка дітей)
„Горить – не горить”
„Кому потрібна вода”
7. Проводено рухливі ігри:
„ Погаси пожежу”,
„ Світлофор”,
„Біг з перешкодами”,
“Повінь” (лазіння по драбині),
“Тривога”
“Знайди собі місце”.
„ Чия команда швидше збереться”
„ Автомобіль і горобці”
8. Проведено
сюжетно-рольови ігри:„ Пожежники”, „ Сім'я”
сюжетно-рольові ситуативні ігри (“Повінь”, “Радіація”, “Гроза”, “Землетрус”, “Аварія”), спрямовані на вироблення навичок поведінки в різних ситуаціях.
ігри – вікторини “Школа допомоги у надзвичайних ситуаціях”
вправи “Вогонь який”, “Обери правильний предмет”,“Допоможи потерпілому”, “Куди поспішають машини”.
9. Проведено міні заняття з ОБЖД: в старшій підгрупі: «Вогонь-друг, вогонь - ворог», «Подорож до країни знаків»; в молодшій підгрупі: «Подорож до лісу», «Небезпечні предмети».
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.